Integrované komunikační centrum
Ke vzniku systému IKK vedla potřeba efektivně komunikovat v prostředí moderních komunikačních technologií, kdy se používá mnoho různorodých navzájem nekompatibilních systémů. Většinou má osoba nebo sub- jekt, kterému potřebujeme sdělit určitou zprávu k dispozici více způsobů jak tuto zprávu přijmout, převážně jsou to telefon a e-mail, dále pak fax a SMS. Náš systém řeší optimální volbu použití těchto technologií, kdy u každé osoby nebo subjektu můžeme určit primární a sekundární způsob vyrozumění. Uživatel tak nemusí ani vědět, jakou technologií právě komunikuje, protože používá stále jednotné uživatelské rozhraní.
Hlavní přínosy systému
- Integrace různorodých komunikačních technologií do jednoho systému
- Zvýšení komfortu a efektivity komunikace
- Snížení telekomunikačních nákladů
- Evidence veškerých uskutečněných komunikací
Navíc systém IKK umožňuje přehledně komunikaci zaznamenávat a snadno zpětně dohledat průběh určité události, což přináší obrovskou výhodu v budoucím prokazování komu, jak, kdy a od koho byly sdělovány informace.
Pro snadnější interní komunikaci v při řešení nejrůznějších situací slouží v systému zakládání témat, kam se přihlásí jen ti účastníci, kteří se podílejí na jeho řešení. Také nezáleží na tom, ve kterém místě se osoba nachází, zda ve stejné budově nebo v terénu s mobilním zařízením. Systém IKK poskytuje stejné nastavení uživatelského rozhraní bez ohledu na to, na kterém pracovišti v rámci systému uživatel momentálně pracuje.
Systém IKK umožňuje vytvářet rozličné výstupní sestavy nad historií zaznamenaných zpráv. Výstupní sestavy jsou vytvářeny dle šablon, které mohou být měněny dle konkrétních požadavků zákazníka.
