top of page

RAYNET-Outlook Sync

Integrace ROS nabízí automatický přenos informací mezi kalendářem RAYNET a kalendářem poštovního klienta Outlook ve verzi Microsoft 365.

Díky použití moderní technologie webhooks je synchronizace okamžitá a bezproblémová.

Oficiální spuštění je naplánováno
na 1. října 2024

Informace na webu mohou být průběžně měněny a doplňovány.

VIDEOFOTO MATERIAL (17).png

Jak začít?

number-1 (1).png

Vyberte si plán

který nejlépe odpovídá vašim potřebám. Máme několik možností, které se liší podle počtu uživatelů a podle způsobu platby (měsíční nebo roční).

number-2 (1).png
number-3 (1).png

Vyplňte registrační formulář

Vyplňte registrační formulář, kde budete potřebovat uvést: počet účtů, e-mail správce (osoba s administrátorskými oprávněními v Azure a RAYNETu)

Obdržíte od nás e-mail

ROS (1).gif

Po odeslání registračního formuláře obdržíte e-mail s informacemi jako licenční klíč a přístupové údaje na server ROS

Nastavte synchronizaci

Podle podrobného návodu uvedeného níže nastavte synchronizaci mezi kalendářem RAYNET a Outlookem. Průvodce vás krok za krokem provede celým procesem.

Poznámka: pokud máte nainstalovaný starý doplněk (VITSOL.OutlookAddInRaynet), je třeba ho odinstalovat v sekci "Přidat nebo odebrat programy" v administraci Microsoft Azure, než budete pokračovat s novou instalací.

Často kladené dotazy (FAQ)

S jakou verzí Outlooku je ROS kompatibilní?

RAYNET-Outlook Sync je kompatibilní pouze s verzí Outlooku v rámci Microsoft 365. Synchronizace nebude fungovat se staršími verzemi Outlooku nebo s jinými e-mailovými klienty. Ujistěte se, že používáte správnou verzi. Pro správnou funkci synchronizace musí být e-mailová schránka aktivně provozována na účtu Microsoft 365. Synchronizace nebude fungovat, pokud máte účet bez aktivní e-mailové schránky, používáte účty mimo Microsoft 365 nebo máte e-mail přesměrovaný na jinou službu, jako je Outlook.cz.

Co dělat, pokud neobdržím e-mail s přístupovými údaji po registraci?

Pokud jste po registraci neobdrželi e-mail s přístupovými údaji, zkontrolujte prosím složku se spamem nebo kontaktujte naši podporu support@vitkovice.cz pro další asistenci.

Co mám dělat, pokud neznám nebo nepoužívám MS Azure?

Nemusíte si s tím dělat starosti. Pokud používáte e-mailové schránky v cloudu Microsoft 365, automaticky máte zřízený přístup i do MS Azure. Stačí se přihlásit na https://portal.azure.com stejným administrátorským účtem, který používáte pro Microsoft 365. Podrobný postup pro nastavení naleznete v našem návodu. Pro více informací o MS Azure můžete navštívit tento odkaz.

Stará verze rozšíření Outlook AddIn for RAYNET

Prodej staré verze rozšíření jsme k 1.5.2024 ukončili.

Majitelé platné licence naleznou manuály a poslední verzi stávajícího doplňku zde.

bottom of page