top of page

RAYNET-Outlook Sync

Integrace ROS umožňuje automatický a oboustranný přenos informací mezi kalendářem RAYNET CRM a kalendářem Microsoft Outlook (verze Microsoft 365). Díky moderní technologii webhooks probíhá synchronizace okamžitě a bezproblémově.

Naše řešení synchronizuje všechny typy událostí podporovaných v RAYNETu, jako jsou úkoly, schůzky, události, telefonáty, dopisy a e-maily.

Navíc WebAddons v Outlooku umožňuje zadávat rozšiřující informace pro RAYNET, například leady, klienty, projekty, obchodní případy, nabídky či objednávky.

95 Kč

uživatel / měsíc 

Cena je 

ROS panáček (4)_edited.png

Jak začít?

number-1 (1).png
number-2 (1).png
number-3 (1).png

Vyplňte registrační formulář, kde budete potřebovat uvést e-mail správce (osoba s administrátorskými oprávněními v Azure a RAYNETu)

ROS (1).gif

Po odeslání registračního formuláře obdržíte e-mail s přístupovými údaji k serveru ROS

Vyplňte registrační formulář

Obdržíte od nás e-mail

Nastavte synchronizaci

Proveďte nutné nastavení, dle následujících podrobný postupů: 

  1. Nastavení v administraci Azure 

  2. Nastavení v administraci synchronizačního serveru (ros.vitkovice.cz) 

  3. Instalace doplňku 

Poznámka: pokud máte nainstalovaný starý doplněk (VITSOL.OutlookAddInRaynet), je třeba ho odinstalovat v sekci "Přidat nebo odebrat programy" v administraci Microsoft Azure, než budete pokračovat s novou instalací.

Jak to vypadá?

Směr Raynet-Outlook

Směr Outlook-Raynet

​Integrace zatím nepodporuje:

Opakované události směrem Outlook-Raynet se nesynchronizují.

Propisování Outlookových událostí, na které jsem pozvaný

V Raynetu je vyžadováno, aby všechny události měly svého vlastníka. Z toho důvodu se bohužel událost, na níž jste byli pozváni uživatelem mimo Vaši organizaci či uživatelem Vaší organizace, který nemá v Raynetu účet, do Raynet kalendáře nepropíše.

Raynet úkoly se nepřenáší do Outlook úkoly ani do Outlook To do, ale do kalendáře.

Důvodem jsou omezení na straně MS (není API pro WebAddons, Outlook nepracuje s časem ale pouze s datem na rozdíl od Raynet)

Často kladené dotazy (FAQ)

S jakou verzí Outlooku je ROS kompatibilní?

RAYNET-Outlook Sync je kompatibilní pouze s verzí Outlooku v rámci Microsoft 365. Synchronizace nebude fungovat se staršími verzemi Outlooku nebo s jinými e-mailovými klienty. Ujistěte se, že používáte správnou verzi. Pro správnou funkci synchronizace musí být e-mailová schránka aktivně provozována na účtu Microsoft 365. Synchronizace nebude fungovat, pokud máte účet bez aktivní e-mailové schránky, používáte účty mimo Microsoft 365 nebo máte e-mail přesměrovaný na jinou službu, jako je Outlook.cz.

Co dělat, pokud neobdržím e-mail s přístupovými údaji po registraci?

Pokud jste po registraci neobdrželi e-mail s přístupovými údaji, zkontrolujte prosím složku se spamem nebo kontaktujte naši podporu support@vitkovice.cz pro další asistenci.

Co mám dělat, pokud neznám nebo nepoužívám MS Azure?

Nemusíte si s tím dělat starosti. Pokud používáte e-mailové schránky v cloudu Microsoft 365, automaticky máte zřízený přístup i do MS Azure. Stačí se přihlásit na https://portal.azure.com stejným administrátorským účtem, který používáte pro Microsoft 365. Podrobný postup pro nastavení naleznete v našem návodu. Pro více informací o MS Azure můžete navštívit tento odkaz.

Stará verze rozšíření Outlook AddIn for RAYNET

Prodej staré verze rozšíření jsme k 1.5.2024 ukončili.

Majitelé platné licence naleznou manuály a poslední verzi stávajícího doplňku zde.

bottom of page